Regularne spotkania raz w tygodniu (60 minut) z całą grupą (inspiracyjno-wychowawcze, zależnie od potrzeby)
Wpisywanie tematu i krótkiego opisu zajęć inspiracyjnych na IDU
Realizacja programu wychowawczego (cele wychowawcze wspólne na dany miesiąc)
Organizacja prezentacji dorobku swojej grupy dwa razy do roku
Organizacja i zaplanowanie czasu swojej grupie podczas dni/tygodni projektowych (w tym możliwe wyjazdy)
Poznanie indywidualnych problemów wszystkich uczniów – omawianie trudnych problemów z dyrektorem, pedagogiem szkolnym
Pozyskiwanie informacji o uczniu od innych nauczycieli w tym stała współpraca z opiekunem klasy
Prowadzenie na IDU indywidualnej dokumentacji każdego podopiecznego
Przygotowanie się do spotkań poniedziałkowych (rady tutorów) i regularne w nich uczestnictwo
Pisanie recenzji wychowawczych 3 razy w roku
Przygotowanie wyników swoich podopiecznych na rady klasyfikacyjne.
Utrzymywanie stałego (co najmniej raz w miesiącu), indywidualnego, udokumentowanego kontaktu z wszystkimi rodzicami, w formie dowolnej lecz jednoznacznej (mail, telefon, rozmowa)
Korespondencja z rodzicem tutora powinna być zawsze ze zwrotką do opiekuna klasy a w sytuacjach trudnych lub spornych do Joli K i/lub dyrekcji
Obecność podczas comiesięcznych spotkań dla rodziców (jeden poniedziałek w miesiącu)
Aktywny udział w działaniach instytucji demokratycznych Rzeczypospolitej Szkolnej – Rada Szkoły, Zgromadzenie, Sąd.
Udział w warsztatach dla nauczycieli zaleconych przez dyrekcję lub organizowanych w szkole.
Obowiązki opiekuna klasy:
Prowadzenie godziny z klasą: w poniedziałki od godziny 15:00 omawiamy sprawy bieżące, porządkowe i organizacyjne
Dopilnowanie sprzątania całej szkoły zgodnie z harmonogramem dyżurów (w cyklu jeden tydzień co siedem tygodni)
Współpraca z tutorami, regularne czytanie informacji o uczniach zamieszczanych przez tutorów na IDU
Obserwacja uczniów na innych lekcjach (minimum 1 w miesiącu pełna lekcja i 3-5 kilkuminutowych obserwacji) i przekazywanie spostrzeżeń tutorom mailowo i na spotkaniu
Współudział w planowaniu i organizacji wyjazdu integracyjnego w klasie pierwszej oraz wymyślaniu nazwy klasy i przygotowaniu otrzęsin
Prowadzenie i odpowiedzialność za dokumentację procesu dydaktycznego i wychowawczego w klasie: arkusze ocen, świadectwa
Kontrola nieobecności na IDU
Aktywny udział w działaniach instytucji demokratycznych Rzeczypospolitej Szkolnej – Rada Szkoły, Zgromadzenie, Sąd.
Ta strona używa Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. OK